Komplexní správa IT

Podronosti služby

V rámci komplexních služeb správy poskytujeme

  • Službu Help Desk IT – jediné kontaktní místo pro uživatele zajišťující příjem všech požadavků a dotazů. Získáte spolehlivý bod, který zajišťuje veškerou komunikaci s koncovými uživateli, monitoring řešení požadavků a incidentů, vykazování úrovně poskytovaných služeb a sledování spokojenosti koncových uživatelů. Zbavte se odpovědnosti a starostí s IT.
  • Outsourcing správy serverů včetně provozu na nich běžících aplikací a jejich trvalé monitorování.
  • Outsourcing správy a podpory koncových zařízení – osobní a přenosné počítače včetně programového vybavení na nich nainstalovaném, tiskárny a ostatní periferie.
  • Řízení rozvoje všech IT služeb dle potřeb a podnikatelské strategie zákazníka založené na procesním rámci ITIL (Information Technology Infrastructure Library).

Jednotlivá řešení lze využívat samostatně nebo libovolně podle potřeb vaší společnosti.

Jaké je naše řešení?

Otázka procesů a lidí je často odsouvána do pozadí, jako „problém dodavatele“. Pro úspěšnou správu IT jsou ale klíčové všechny oblasti. Proto naše společnost využívá propracovaný systém správy o zákazníka, včetně pravidelného vyhodnocení spokojenosti.

Naše společnost využívá propracovaný systém správy o zákazníka, včetně pravidelného vyhodnocení spokojenosti.

Začněte s námi ještě dnes!

Pokud máte zájem o naše služby, napište nám svůj kontakt.
Bude pro nás potěšením poskytnout Vám detailní informace.

Vaše osobní údaje NIKDY nezveřejňujeme, nezpřístupňujeme a neposkytujeme žádným jiným subjektům.

Kontakt je určen pouze pro jednorázové spojení s Vámi, na Váš email nerozesíláme žádné reklamy nebo newslettery.

captcha Jiný obrázek (text je nečitelný)

Chráníme Vaše soukromí.