Týmová spolupráce a komunikace

Jsou informace základním stavebním kamenem Vašeho businessu?

Často podceňovaná skutečnost: Ve většině firem dnes představuje email jeden z nejdůležitějších komunikačních nástrojů, který umožňuje zaměstnancům dosahovat co nejlepších výsledků.

Více udělejte > více vytvořte > v kratším čase!

Podniky dnes zápasí s mnoha problémy.

Zní vám to povědomě?

  • Neustálý nárůst konkurenčního prostředí, které vyžaduje vyšší úroveň inovací,
  • stupňující se tlak na úspory energie a menší zátěž životního prostředí,
  • rostoucí požadavky na shodu,
  • rozpočtové tlaky, které jsou zásadní pro recyklaci stávajícího majetku,
  • příchod nové technicky zdatné generace vyžadující pokrok ve sdílení informací a zapojení se do nejnovějších sociálních sítí,
  • globalizace podnikatelského prostředí, které vyžaduje minimalizaci pracovních prostojů,
  • více mobilních pracovních sil, které potřebují přístup k podnikovým systémům odkudkoliv,
  • výpadky IT aplikací, které omezují schopnost řešit potřeby podniku včas.

Naše řešení Vám pomůže tyto problémy vyřešit! Pomocí nástrojů, které vám umožní udělat více a za kratší dobu.

Co Vám přinese nasazení systému pro komunikaci a týmovou spolupráci?

Získáte lepší uživatelské zkušenosti, které pomáhají zvýšit efektivitu. Naše řešení umožňuje uživatelům pracovat lépe, čerpat a sdílet znalosti a spolupracovat v týmu. Zvyšuje funkčnost e-mailu pomocí nástrojů a informací, které pomáhají uživatelům dokončit práci dříve. Umožňuje zaměstnanci plně využít nástroje společnosti a připojení přes internet. Hranice mezi podnikem a vnějším světem tak mizí.

Zůstaňte v kontaktu s lidmi!

Z jednoho centrálního prostředí můžete komunikovat s lidmi a přistupovat k denním činnostem uvnitř i mimo kancelář.
Chatujte s kolegy v rámci celého podniku, vyřizujte emaily, pracujte s dokumenty, kalendáři a dalšími nástroji.

  • Využívejte osobních a sdílených kalendářů pro komplexní pohled na časový rozvrh a efektivní organizaci.
  • Spravujte celou řadu obchodních a osobních kontaktů – i v případě, že tito spolupracovníci využívají jiné softwarové řešení.
  • Umožněte širokým komunitám, jako například domácím uživatelům, zaměstnancům na cestách a studentům, využívat webový přístup k emailu a do kalendáře, a to i přes pomalejší připojení.

Sdílejte!

Sdílejte a rozšiřujte podnikové znalosti prostřednictvím integrovaného přístupu k firemním a sociálním sítím.
Účinné vyhledávání v emailech, kontaktech, kalendářích a internetu (za použití populárního vyhledávače) z jednoho místa.

  • Označte dokumenty, které znáte a často používáte, a sdílejte je se svými kolegy.
  • Objevte skupinové vědění v rámci vaší organizace, vyhledávejte profily, které vám poskytnou detailní informace o spolupracovnících, včetně jejich umístění a zájmech.
  • Poskytujte uživatelům relevantní informace z různých zdrojů v reálném čase – bez nutnosti ukládat tuto informace do dokumentů nebo emailů – přes widgety, pohledy, webové stránky, nástěnky a další.

Tým!

Pomáhejte týmu snadněji komunikovat, sdílet informace a díky tomu být více produktivní.

  • Vytvářejte dokumenty, prezentace a tabulky na základě otevřených standardů a hladce spolupracujte s uživateli jiných populárních kancelářských nástrojů.
  • Sdílejte dokumenty přes „up-to-date“ osobní a týmové repozitáře – zajistíte, aby všichni uživatelé měli přístup k většině aktuálního obsahu.
  • Organizujte, spravujte a vyhledávejte různé činnosti a dokumenty související s projektovým týmem, jako jsou emaily, dokumenty, „to-do“ listy, schůzky a informace o členech týmu.
  • Využívejte technologie Web 2.0, rozšíříte svou znalostní základnu s integrovaným blogem a diskuzními šablonami.

Přístup!

Umožněte uživatelům pracovat doslova odkudkoli, z prakticky libovolného zařízení, na pracovní stanici, webovém prohlížeči nebo mobilním zařízení.

  • Naše řešení se jednoduše integruje do Vaší současné podnikové strategie díky podpoře pro platformy Microsoft® Windows®, Linux® a Apple Mac.
  • Použijte svůj současný mobilní přístroj – naše řešení podporuje širokou škálu mobilních zařízení a platforem.
  • Zajistěte uživatelům maximální mobilitu, aby mohli přistupovat ke svým osobním předvolbám a nastavením bez ohledu na to, odkud se přihlašují.
  • Pracujte s emaily a aplikacemi i při odpojení sítě díky replikaci a využití synchronizační technologie, která dokáže synchronizovat změny po opětovném připojení.

Naše řešení dále rozšiřují možnosti komunikace a výměny informací:

  • řešení pro Voice over IP/IP telefonii,
  • řešení pro podporu mobilního přístupu z libovolné platformy (SyncML, ActiveSync, OMA/OWA),
  • konferenční systémy,
  • systémy pro správu dokumentů a podporu pracovních procesů,
  • prostředky pro další vzdělávání a rozvoj zaměstnanců,
  • prostředky pro rychlou výměnu informací a komunikaci.

Samozřejmou součástí námi dodávaných řešení jsou komponenty pro správu, monitoring a management celého řešení a prostředky pro kontrolu obsahu zpráv a zajištění bezpečnosti celého řešení:

  • monitoring a system management,
  • reporting a audit,
  • security management, log management,
  • AntiSpam,
  • AntiVir,
  • AntiPhishing.

Soubory ke stažení

DP-NETSERVICE_Tymova-spoluprace-a-komunikace.pdf Produktový list Více
DP-NETSERVICE_Tymova-spoluprace_DP-Advanced-Mailserver.pdf Ŕešení pro poštovní server Více

Začněte s námi ještě dnes!

Pokud máte zájem o naše služby, napište nám svůj kontakt.
Bude pro nás potěšením poskytnout Vám detailní informace.

Vaše osobní údaje NIKDY nezveřejňujeme, nezpřístupňujeme a neposkytujeme žádným jiným subjektům.

Kontakt je určen pouze pro jednorázové spojení s Vámi, na Váš email nerozesíláme žádné reklamy nebo newslettery.

captcha Jiný obrázek (text je nečitelný)

Chráníme Vaše soukromí.